Friday, January 13, 2012

7 till death

bila anda putus cinta, selalunye kite decided utk tidak mahu jumpe, many reasons i believed its up to us how to decide. tapi bergado sampai bertahun2 saya tak setuju. sakit? siapa pun akan sakit. tapi don't u remembered its started with strong, beautiful friendship. am i right? why discontinue? if he/she acted like a moron, why must treat them the same way? u are not a judge to judge ppl. forgive & forget. build the anew friendship. memaafkan lebih senang, tapi like i said erm... terpulang la kat masing2. what i can relate from above story is anew story of how a painful ending to my 1st love continues with a strong, cool, weird friendship. Whom i call my super-bestfren, my protector & a man who i can run to whenever i'm in trouble / sedey etc. 6 years of friendship, & susah nak carik kawan seperti dia. kami pernah bergado yang sgt extreme kerana mulut org, tapi kami kenal masing2 terlalu kenal. bila dua2 dah sejuk, kami boleh bercerita. dia sungguh2 manjakan saya. anda boleh bercerita tentang semua hidup anda. seluruh hidup anda. kesalahan2 yang anda takkan mampu bercerita pada org lain kepada ur true soulmate, in my case - Ari
i'm blessed to announce that i have 7 favourite people (later saya akan cerita sorang2). these people, a true friend. apa yang saya suke tentang mereka, diorg selalu, selalu dengar complaints saya tapi akan marah bila saya salah, melayan moody saya tetapi tidak menjadi judge untuk saya. ari & encik ketiga, u both know i always -always love you. actually i'm deeply in love with you both. saya sentiasa doakan kebahagiaan anda berdua.

my 7 till death:-
yer, memang ari ex saya, so what? anda tak mampu menjadi seperti dia. my lomo2 fieyna? belahan hati saya. my third, typical malay guy yang pandai memujuk saya. hasan hazad? si sengal yang boleh buat saya ketawa berdekah2 even dia sendiri dlm keadaan sedih, kakak hunny, my ultimate cool kakak. she insipred me. my po, abang yang tidak pernah complaints & pendengar terbaik. newbie - kakak rock. i always want to have ur strong character. 

ps: saya ade 7 favourite people. anda? if i'm the lucky one then i'm honored to be your friend. 

No comments:

Post a Comment