Wednesday, January 11, 2012

entri untuk 2012 tapi cite pasal 2011.

hello dragon's year.
dah 11 hari kot. baru nak wish, anyway happy new year guys. baru teringat, i do not any resolution for this year. seriously tak sempat pikir. oh..oh..dah ade dlm kepala nak buat ape this year
1) jadi pendengar terbaik
2) jadi kawan yang support
3) kerja bagus2
4) nak bawak org tua bercuti (sekali pun cukup)
5) belajar control marah - extremely susah
6) simpan duit

btw let me recap wat happen for the past few months. alaaaaa.. banyak but last year banyak pegi berehat/ beriadah. unexpected ones. life in 2011, thanx God. Kadang2 bila riak, Tuhan sentiasa akan turun kan sesuatu supaya aku cepat sedar, Frens... adoii yang ni kelakar. i'm trying to treat people better this year. Keep one thing in head people, be like Iphone Earphone.Bila orang bergado, never take sides. Jangan masuk campur, kalo ilmu tidak penuh didada, cukup menenangkan yang marah, takperlu menambah cerita @ membuka aib    
( lesson yang saya belajar). BIG NO..NO... eh! u must wonder why i relate Iphone Earphone, kan? sebab dia takde left or right, dua2 boleh jadi kiri, dua2 boleh jadi kanan. got it??? tak? yela mcm saya cakap tadi, never take sides. tapi saya dapat tahu satu cerita. saya terkejut. nevermind gf, i knew you talked behind my back, membuka aib saya, memburukkan saya but you acted like BFF to me infront of me.. now i knw ur lil black secrecy, ermmm..... WHAT SHUD I DO WITH HER SECRET???? (think like blair waldorf... wht she will do.....ermmmmm) *gelak jahat..... ermmmm.. AHAH!!!.. dah dpat.. NUTHING.. DO NUTHIN', yes... don't worry, your storiessssss safe with me.  Doa saya, Tuhan akan tunjuk jalan yang betul. Pada pengadu, saya mintak awak bersabar, u know we can always share storiessss. life is not sucks, people suck, & right now, i'm sulking (*MOTIF)

kerja? exhausted. but i'm blessed. penat, stressed. but boleh tak belajar bersyukur sebab ade kerja. dr stressed pasal takde keje, ni dah kire bagusla... KAN? motif sgt kalo dgr org2 @ my age cakap penat keja, xnak keje la, itu la , ini lah... omg! baru 25 dah mengeluh (eh? ko 25 ke nab?) hahaha.... feeling muda. I must admit, kerja kite berbeza, lain forte, stressed yang berbeza, manusia yang kite berkomunikasi juga lain. Jadi jgn sama kan padang saya & padang awak. mine with flowers & butterfliess... urs? nevermind, i'm sure you werk hard for your own field, kan... kan... Semoga tahun ini, saya lebih bijak berkata, akal yang lebih panjang, sudah 4 tahun bertatih, ilmu masih tak sampai siku, cume niat utk mengajar mana yang saya tahu, bertanya pada yang tahu, tidak buruk siku, tidak mendabik dada mana yang saya tahu. ingat TUHAN MARAH bila anda riak.... ingat "ilmu untuk dikongsi"

jap2, sanggup carik pasword utk bukak FB sebab nak amik gambar ni...
btw thanx Tina sebab bawak saya jalan2
1) To The Aryani, Terengganu
  The Aryani. Saya nak bawak husband saya dtg sini.... (berangan!!)
pool dia awesomeeeee
 tu bilik kami
  lebih kurang begini, with smaller version. sila jeles (ptff!!)
 dinnerrrrrr, tepi laut. saya jatuh cinta. (yeee..muka sunburned)

2) Kenaboi, Jelebu
 
 mase baru sampai, nampak bag ape yang saya bawak masuk hutan!!!
my 2 month-old longchamp
carrie bradshaw sangat kan ko kak nab*motiff
orang asli yang tak berapa asli. duduk tepi sebab nyamuk asyik gigit (-.-)
1st time dapat berdiri kat belakang 4x4
heshhh...
saya suka main benda niiii
rapid Tubing
Best gilerrrr!!

tapi 2011, this is my fave gifts of all
comel tak diorg... 
yang kecik sikit tu, Aqeef Adhuka - adik si Ratu - saya panggil adhuka sebab lebih lelaki.
pastu lagi sorg tu, Hanna Yasmeen - Adik Iman

love you four!!!!

semoga tahun ini, membawa kebahagiaan, ketenangan, kematangan, kejayaan & keee..... ke suamian tahun ini. eh! kak nab nak setle down ke? hahaha.... no laa.... if its him, i will accept him for better & for worst. ohh...ohh... saya baru add, ade lagi sorg makhluk yang saya suka borak. dia rasa dia rockers tapi sebenarnyer gurlish macam aku!!!!

okey.
happy new year. 

ps: fabulosity by rizalman.








No comments:

Post a Comment